Afgelopen weekend was het gezellig druk in Blauwestad. Op zaterdagavond organiseerde Bewonersbelangen Blauwestad een sloepentocht en lichtjesroute. En op zondag was er een feestelijke oogstmarkt in de boomgaard van het Park van Pomona. Hieronder een korte impressie.
Maaiboten weer aan de slag op Oldambtmeer
Het vaarseizoen is begonnen. En vanaf vandaag gaan ook de watermaaiboten weer aan de slag op het Oldambtmeer. Zo houden we de plekken waar veel gevaren wordt zo veel mogelijk vrij van waterplanten... Lees verder



