Waterschap Hunze en Aa ’s onderzoekt elke drie jaar hoe het gesteld is met de visstand in het Oldambtmeer. Daarom nemen ze op 23 en 24 maart opnieuw monsters uit het meer, in samenwerking met Bureau Waardenburg en Visadvies.
De visstandbemonsteringen worden uitgevoerd volgens de Kaderrichtlijn Water. Hiermee wordt in de gaten gehouden hoe de visstand in het meer zich ontwikkelt.
Nieuwsgierig naar het resultaat?
Zodra de resultaten van de metingen binnen zijn, deelt het waterschap die met het projectbureau. Je kunt altijd contact met ons opnemen om hiernaar te informeren.




