Door de tijdelijke omleidingsroutes in Het Park rijdt alle verkeer momenteel via de Cantharel Blauwestad uit. Op deze straat zijn tijdelijke drempels aangebracht om de snelheid te beperken. Toch wordt er nog regelmatig te hard gereden. Dat is niet de bedoeling.
De Cantharel is een straat waar mensen wonen en waar dus ook kinderen op straat zijn. Daarom vragen we iedereen nadrukkelijk om de snelheid aan te passen, alert te rijden en rekening te houden met de bewoners. Geef elkaar de ruimte en houd het veilig voor iedereen. Alleen samen zorgen we ervoor dat de Cantharel veilig en prettig blijft voor iedereen.




